stuff about me



1. Hur gammal är du om fem år?
26,5....

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv :)

3. Hur lång är du? 1,64, eller kanske 1,65?

4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Boy In The Striped Pyjamas

5. Vem ringde du senast? Gareth

6. Vem ringde dig senast? Frida

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Vad kul det var igår:) Du och jag måste typ plugga jättemycket i helgen så att vi kan gå ut nästa vecka. Vore så kul med irländare:)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, men jag skickar hellre sms för det är billigt

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din pappa? I somras

11. Vilken ögonfärg har du? Brun

12. När vaknade du i dag? Sent...12 typ

13. Vilken är din favoritjulsång? Fairytale of New York, Gläns över sjö och strand och White Christmas

14. Vilken är din favoritplats? En strand i Grekland

15. Vilken plats föredrar du minst? Ingen, det beror på omständigheterna

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I England eller någonannanstans

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Alkohol och Frida

19. Hur stor är din säng? 90 cm...

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika pyjamasaktiga saker
22. Hur många kuddar har du i sängen?
2

23. Hur många landskap har du bott i? Två

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm, Piteå, Bracknell, London och Brighton...vet inte om sommaren på Ios räknas?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? När jag vill, ja!

27. Vilken är din favoritglass? Choklad :) Eller B&J's och Häägen Daz's olika sorter

28. Vilken är din favoritefterrätt? Banankaka(den Nina bakade en gång som vi skulle göra men det har aldrig blivit av än!), och Banoffeepie, Cheesecake

29. Tycker du om kinamat? Japp, men det är inte någon favorit

30. Tycker du om kaffe? Nej!

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Nej, jag vänder mig om på alla sidor

33. Kan du spela poker? Haha nej

34. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nope

35. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, skol Spanska och knappt skol Franska.

36. Har du någonsin åkt ambulans? Ja lmfao

37. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

38. Vad spenderar du helst pengar på? Musik i alla former, kläder etc. och speciella små grejer jag fastnar för

39. Äger du dyrbara smycken? Nej

40. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Skins, the Simpsons, Hollyoaks och Sex and the City

41. Sover du med gosedjur? Hahahaha ja

42. Vad har du för ringsignal? A Vain Attempt- She Was A Princess

43. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, hemma hos mamma

44. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min Arsenal tröja som jag har på mig

45. Kan du byta olja på bilen? Ja!

46. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Neej

47. Läser du dagstidningen? Ibland

48. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio One, eller någonting sådant

49. När var du i kyrkan senast? Minns inte

50. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt

X X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0