emergency! Hårband eller örhängen?


Jag har precis gjort mig klar, det tog sin lilla tid för jag har inget att ha på mig...Massa kläder, men inget som jag kände för att ha på mig och gå ut i. Jag, Frida, Kajsa och Sofie ska träffas klockan 8 och gå någonstans. Vart vi går återstår att se. Hela dagen har jag suttit och ringt till Middlesex University, läst på mer nogrannt om kurserna och även läst några sidor i grammatik boken. Men inte ens hälften av det jag ursprungligen hade tänkt läsa!
Det får bli gjort imorgon...och då måste jag även börja plugga till de två tentor jag har nästa vecka.

Tillslut klädde jag mig i alla fall i svart och rött och svart och rött.
Och i hårband.


X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0