Billiga kläder is the shit

Det passar sig bra att vara fattig i ett land där man faktiskt kan köpa snygga kläder för lite pengar.
Några grejer jag köpt so far detta år är;

  • Rosa metallic väska
  • Leopard mönstrad kofta, svart kjol med knappar
  • Två kjolar med dragkedja, en blå och en svart
  • Grå kjol, svart hoodie
  • Klänning som är blå upptill och svart nedtill
  • Vita tofflor med toffsar
  • Marinblå klänning med rött ankar mönster på



Idag var jag på Uni, hade Grammatik och Linguistic Survey. På rasten satt några från A gruppen och spelade gitarr och sjöng parodi låten på Bamse. Vi bara skrattade.
Ikväll ska jag plugga...och värma upp maten i mikron.  

Btw så har jag halvt bestämt mig för att spendera sommaren, det vill säga Juli och Augusti i den kära staden Piteå. Om jag nu inte mirakulöst får en massa pengar så att jag kan åka till Grekland...Jag vill i alla fall hellre vara i Piteå än att tjorva på här med att hitta boende och jobb bara för två månader. Mitt rum måste jag nämligen lämna den 23e Juni. Dessutom vill jag spendera tid med min familj och alla kära vänner som också råkar hamna eller stanna i Piteå i sommar. PLUS att jag verkligen vill träffa den lilla bebisen som är påväg :) ! Och ja, Gareth kommer mest troligt också med mig för att stanna några veckor.

X X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0