Playstation


Jag har fått ett Playstation 2 av Gareth hehe :) Han använder det inte, så jag har fått det plus några spel och nu kan jag dessutom kolla på DVD filmer på min TV vilket är bra! Gareth har underhållt sig i hundra år med världens tråkigaste cricket spel, fy fan säger jag. Tur att jag har fått andra mycket bättre spel, Spongebob och the Sims.
     Ikväll har jag gjort sådant man vanligtvis inte vill göra en på fredagkväll, till exempel diska, städa och sortera tvätt. Men det behövdes verkligen, jag har inte hunnit i veckan och imorgon hinner jag inte heller, men på dagen ska vi tvätta, äntligen! Vilket roligt och intressant liv jag har...
Imorgon kväll kommer Max och några fler, vi ska ha cookie night med stand up och film. 


Den nyttiga middagen från KFC

 



X X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0