Helgen som varit


Jag har verkligen inte haft tid att skriva i helgen, även om jag inte gjort de mest avancerade grejerna så har jag varit upptagen nog med att städa, umgås och göra diverse roliga och mindre roliga saker. I lördags vaknade vi upp till solsken och värme, jag är så glad över min havsutsikt, jag kan till och med se havet när jag sitter i min säng. Fint fint fint! (förutom de fula gardinerna som var där när jag flyttade in...)



Jag och Gareth gick till en laundrette i Lördags och tvättade. Det tog sin lilla tråkiga tid att vänta på tre maskiner och sedan på att kläderna torktumlades. Fan dyrt är det också!
På kvällen kom Frida, Isabelle och Chris för att umgås. Vi såg Little Miss Sunshine på DVD, den är så himla bra jag älskar den! :)




Igår spelade jag och Gareth alldeles för mycket Playstation...jag måste hitta gränsen innan jag blir fast haha!
Men söndagar är bra på det sättet, det är en sådan dag när man inte behöver göra någonting speciellt bara slappa för man vet att veckan börjar om dagen efter. På söndagar kan man göra sådant man inte har tid med de andra dagarna i veckan, för att man måste plugga, jobba eller vad man nu gör och då måste man dedikera söndagar till sådant jag skulle kalla roligt men ogivande tidsfördriv.



Min söndag kväll gick åt till att titta på de senaste avsnitten av Lost och Skins.
Jag gick och lade mig sent, för sent med tanke på att jag satt alarmet på halv åtta för att hinna duscha och tvätta håret innan Uni. Men jag tog mig upp och hann till och med dit i tid. Väl där spenderade jag tid on the bridge väntandes på min tur att prata med Nat om min Hamlet uppsats. Det gick faktiskt ganska bra, trots att jag skrev den i sista sekund. Nu måste jag bara ändra några saker innan vi ska lämna in sista utkastet på torsdag.
Och jag måste hinna läsa del 3 och 4 av Gulliver's Travels till på fredag och även skriva en Argumentative Essay till då. Usch vad mycket att göra...och nu än en gång ska jag försöka ta tag i mig själv och inte skjuta upp allting till sista sekunden. Ja, jag har inte lyckats hittills...men nu jävlar! 


X X

Kommentarer
Postat av: Martina

va söt gareth var på den bilden :D

2009-02-24 @ 16:43:46
URL: http://forgetmynotes.blogg.se/
Postat av: Martina

SARA!! vart e du när man måste ömka sig för någon? :(

2009-02-26 @ 19:53:04
URL: http://forgetmynotes.blogg.se/
Postat av: Smuffe

UPPDATERING =P

2009-03-01 @ 10:29:00
URL: http://smuffe.blogg.se/
Postat av: nina

Updates tack!

2009-03-02 @ 14:11:17
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/
Postat av: Martina

UPPDATERA NU!

2009-03-03 @ 17:52:43
URL: http://forgetmynotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0