Regn.


Det regnar. Jag har inte pluggat. MÅSTE plugga. Måste diska. Jag ska duscha nu. Kyckling och nudelwok till middag. Måste gå till Sainsburys och handla. Allt innan klockan 6.
Känner mig melankolisk. Lite orolig. Jag är alltid lite orolig. Fick dåliga nyheter igår. Det är mycket jag inte kan göra någonting åt. Ibland ignorerar jag människor. Det är jobbigt att vara ambitiös.
Tror att jag är motivationslös idag. Jag har inga bestick kvar och inga tallrikar. Henry dammsög min heltäckningsmatta för några dagar sedan. Det är smulor på mattan. Duschen är trång. Jag drömde om idioten. 
Fan. Inbetweeners är kul. Han tycker om det. Jag skrattade högt. 
Igår bråkade vi. Jag gick dit jag inte visste vart det var. Har inte pluggat någonting. Grammatiken ger mig ångest. Någon är saknad. Tror inte att de vet om det.
Jag har inte druckit lika mycket diet coke på sista tiden. Undra vad jag ska ta med mig till Sverige. Ska jag förvara sakerna i ett bombnedslag? Det är skönt när det är tomt. Måste dom komma tillbaka. Lite tråkigt att sitta här.
Önskar att jag hade pengar. Ett par mönstrade och orginal converse vill jag ha. Ska jag färga håret? Egentligen är det min egna hårfärg. Vill inte plugga. Undra om jag skulle ångra mig. Jag är lite rädd för september. När jag tänker på det. Saker brukar ordna sig. Är det tur eller ödet? Ibland ordnar det sig inte. Han kommer att bli så ledsen. Förstörd. Tänk om jag inte kan hjälpa. Jag är orolig för något som inte är mitt fel. Hoppas det blir bra. Jag vill att hon ska försvinna. Varför är det henne? Folk ger presenter utan anledning. Vad spelar det då för roll?
Var går gränsen till hur mycket man får säga. Jag vill korsa den. Förstås det att jag bryr mig? Mörkt eller ljust. Det går ju att ändra tillbaka. Dåligt samvete för det finns ingen hjälp.
Ibland undrar jag vad jag gör här.
Duschen är ledig.





X X

Kommentarer
Postat av: nina

Mina sköna böna, du är en finis! ;> Massa kärlek från Uuuumeeååååå!

2009-04-20 @ 18:02:40
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hej Gullis!!!

Vill du och Gareth bo i vårat hus från den 26 juni till 4 juli? Vi åker till Öland då och behöver kattvakt

Kramisar

2009-04-21 @ 11:30:27
Postat av: Martina

Du kan ju typ uppdatera den här dan typ elller?



jag äär fjååårs från götet!

2009-05-13 @ 18:05:38
URL: http://forgetmynotes.blogg.se/
Postat av: Martina

Sara jag längtar så mycket tills du kommer hem!! OJOJOJOJOJOJ vad vi ska hänga ;)

2009-05-17 @ 15:18:14
URL: http://forgetmynotes.blogg.se/
Postat av: nina

Haru gått i ide eller? uppdatera för klån!

2009-05-19 @ 01:39:46
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/
Postat av: Martina

Sara nu får du bete dig uppdatera för sjuttons gubbar!

2009-05-25 @ 23:09:01
URL: http://forgetmynotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0