Here we go...


Den senaste månaden, sedan 14 Mars har bestått av följande: 

  • Jag har hunnit med 2 tentor, en i Linguistic Survey och en i Literary Survey. Det positiva med detta är att jag fick VG på båda två :D Superglad blev jag över det!
  • Lagat fajitas för första gången till mig och Gareth och det var gott.
  • Max och jag har pluggat i en solig park där vi ständigt höll utkik för lösa hundar och äckliga fågeljävlar.
  • Druckit pints på Lion and Lobster med Frida, Isabelle, Chris och Emmanuelle.
  • Jag har suttit på stranden med Frida och Isabelle och ätit McDonalds glass.
  • Har kollat klart på alla avsnitt inklusive filmen av Sex and the City :)
  • Jag och Gareth har bokat flygresan till Sverige. Den 22a Juni kommer vi!
  • Varit på bröllop klädd i de två färger man tydligen inte ska vara, svart och vitt. Men bruden hade rött så who cares?;P
  • Gått till Scoop & Crumb, ett Skandinaviskt café där jag köpte djungelvrål, äppelmos och blåbärssoppa!
  • Jag och Gareth har gått omkring en hel dag i Lewes, fikade gick runt på "landsbygden" och..
  • Pubat på the Tally Ho med Alan, Zara, Lucy, Gareth, Nick, jag tittade på när några spelade biljard och blev full på snakebites.
  • Jag har varit på Påskmiddag, eller ja, roast dinner på ett carvery med hela Gareths familj och deras respektive.
  • Svarat på Universitets erbjudandet, det blir Middlesex till hösten! Och sökt jobb i Piteå till sommaren..
  • Stigit upp klockan 7 en lördagmorgon för att åka till Thorpe Park med Gareth, Alan och Vicki. Det var megakul och jag åkte roliga karuseller :D


Lion and Lobster, granne med vårat hus!



Våran klädsel, black and white.


Söt.



Zara, Gareth och jag på bröllopet.


Utanför Scoop & Crumb


Brighton seaside & the Pier


Solen ger mig sne ögon...


Fina Lewes





Rush, som jag och Gareth åkte!!                           Alan och Gareth i rutschkanan..


Mongon på nöjesfält.


Thorpe Park

Mellan allt detta som jag minns har jag bara slappat, sovit, tagit kort, solat, spelat Playstation, sett på TV och liknande.

Just nu är det rätt så tomt på Miami. De flesta har åkt till sina familjer över påsklovet som redan varat en och en halv vecka, men jag är kvar och kan njuta av att duschen alltid är ledig och köket inte ser lika äckligt ut. Jag måste börja ta tag i pluggandet igen för på måndag har vi vår nästa tenta, i Grammatik. Förra terminen gick det inte så bra så jag måste försöka 10 gånger mer denna gång!
Nu ska jag kolla på the Big Bang Theory :P

X X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0