Don't worry be happy?



Jag vaknade ganska tidigt idag men har ändå bara hunnit tvätta håret, kolla mailen och äta frukost.
Grammatikboken ligger på sängen bredvid mig och väntar, jag vill inte öppna den och önskar att den kunde sluta stirra på mig. Disken har också stirrat på mig argt i någon dag nu, men den är inte lika envis. Jag är sådan, att jag inte tycker om att göra saker när jag känner mig tvingad. Därför är det faktiskt mycket troligt att disken kommer få uppmärksamhet först, och grammatikboken får vänta...den är mycket jobbigare! 
Först måste jag torka håret och just nu när jag sitter här och lyssnar på Chase så känner jag att den här dagen kommer att bli en väldigt, väldigt tråkig dag...
  


X X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0